Τρίτη 3 Απριλίου 2012

ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ....

Αγαπημένη μου blogo γειτονιά, εξαφανίσθηκα λίγες ημέρες από όλους και όλα για να προετοιμαστώ για την έκθεση της Κυριακής. Μια γλυκιά κούραση αισθάνομαι αυτή τη στιγμή και μια ανακούφιση γιατί όλα πήγαν πολύ καλά. Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους φίλους, γνωστούς και σε όλο τον κόσμο που ανταποκρίθηκε σε μεγάλο βαθμό όπως επίσης και στις διοργανώτριες Ανθή και Ρίτσα που τους στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου. Τώρα όμως θα αφιερωθώ στην οικογένειά μου που τους έτρεχα λιγάκι τις τελευταίες ημέρες και με στήριξαν τόσο πολύ! Καλημέρα σε όλες !!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου???

Σας περιμένω στο e-mail:mlog@in.gr