Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΣ !!!

Τυχαία είδαμε με την Αλεξία - το κοριτσάκι μου - σε εκπομπή στην τηλεόραση πόσο εύκολα μπορείς να κάνεις χριστουγεννιάτικα δεντράκια με την βοήθεια περιοδικών. Επειδή ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα επιτόπου έκανε το πρώτο, επειδή όμως δεν είχαμε χρυσό σπρέυ το έκανε ρόζ ( είπαμε ... αγαπημένο χρώμα) και αφού το απόγευμα περίμενε και τις φίλες της έκανε ακόμη δύο, τα οποία μετά έβαλε χρυσόσκονη και μικρά αστεράκια.  Καλή και δημιουργική εβδομάδα στα μικρά και μεγάλα παιδιά!!!

9 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Και του χρόνου!!!
Πολύ ωραία μπράβο στο κοριτσάκι σου!
Να δω εγω πότε θα προλάβω να κάνω έστω κι ένα!!!
Καλό μήνα μια και δε τα έχουμε ξαναπεί και καλές κατασκευές μαζί με το παιδί σου.

tzeni xr. είπε...

Μπραβο στην Αλεξία!!! Τα κατάφερε τέλεια. Να της δώσεις ένα φιλάκι από μένα!

Μαριάννα είπε...

Μπραβο !!Ειναι πολυ ομορφα!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Είναι θαυμάσια αυτά τα δεντράκια!Και φυσικά μου αρέσει που είναι ροζ!

Marina είπε...

Μπράβο στην κουκλίτσα σου!
Τα έφτιαξαν ωραιότερα από αυτά της τηλεόρασης! Ένα αστεράκι έχει γεννηθεί...!!!
Και του χρόνου με υγεία!

Αναστασία είπε...

Μπράβο στην Αλεξία. Τα έκανε πολύ όμορφα τα δεντράκια

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΥΛΑΣ!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Nena είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ...Η ΜΙΚΡΗ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ..

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ είπε...

Η Αλεξία και εγώ σας ευχαριστούμε για τις γλυκά σας σχόλια!!! Φιλάκια πολλά και από τις δύο μας!!!

Θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου???

Σας περιμένω στο e-mail:mlog@in.gr